Flensburg2014

NielsStenberg.dk

Flensburg tur 2014

Vi var 9 personer afsted d. 8-9. december 2014 til Flensburg i Tyskland. Vi lånte en 9 personers bus af Byen i Byen Aalestrup. Vi kørte fra BV Aars kl. 9 om mandagen. Heine kørte bilen derned. Vi var udover Heine, flg.: Niels, Rico, John, Jytte, Tove, Ib, Jesper og Per. Vi var i Tyskland ved 12 tiden. Vi gik en tur på gågaden og så det fine julemarked dér. Så spiste vi til middag på Steak House. Derefter checkede vi ind på Hotel Arcadia, hvor vi skulle overnatte. Det var et rigtig fint hotel. Senere var vi igen nede og se julemarked, og vi spiste til aften på en lækker græsk restaurant. Derefter fortsatte nogle i byen, og nogen tog hjem til hotellet. Det var så første dag der gik.

Tirsdag morgen stod vi op kl. 7.30 og så fik vi vores morgenmad på hotellet. Derefter kørte vi til Glucksburg som Rico havde foreslået, og så et fint slot. Så kørte vi hjemad, og vi handlede ind i Fleggaard ved grænsen. I Danmark spiste vi sen middagsmad i Vejle på McDonalds. Vi var hjemme i Aars ved 17 tiden. Det var dén tur, rigtig god og hyggelig tur.